22 Ocak 2018 Pazartesi

DİN VE HÜKÜM OLARAK KUR'AN KENDİSİNE ŞERİK KABUL ETMEZ.   
 Bize en çok yapılan itirazlardan bir tanesi de şudur.
 "Siz din ve hüküm olarak Kur'an açıktır ve anlaşılır tek kaynaktır" diyorsunuz.
 "Peki o halde  neden Kur'an üzerinde bu kadar söz söylüyorsunuz.
 "Nebi (Aleyhisselam) Kur'an ile ilgili onu açıklayacak bir şey söylemiş olamaz mı?" Aslında Allah'ın bütün elçileri sadece ve sadece kendilerine  iletilmiş olan vahyi  tebliğ etmişlerdir, ve bununla ilgili onlarca ayet mevcuttur.
Rahmân ve Rahim olan Allah Kur'an'ı Mübin'de şöyle buyuruyor.
 Rablerinin huzurunda toplanacaklarından korkanları  (o güne iman edenleri)  Kur'an ile uyar. 
"Onlar için Rablerinden  başka ne bir dost,  ne de bir şefaatçi vardır. Belki (şirk'ten) sakınırlar"
(En'am, 51)
Biz onların dediklerini çok iyi biliriz. Sen onların üzerinde bir zorlayıcı değilsin.
 Tehdidimden korkanlara Kur'an'la öğüt ver"
(Kaf, 45)
"De ki: Ben sadece vahiy ile sizi ikaz ediyorum. Fakat, sağır olanlar, ikaz edildikleri zaman bu çağrıyı duymazlar"
(Enbiya, 45)
"Size Rabbimin vahyettiklerini duyuruyorum, size öğüt veriyorum ve ben sizin bilmediklerinizi Allah'tan gelen vahiy ile biliyorum"
(Â'raf, 62)
"Size Rabbimin vahyettiklerini duyuruyorum ve ben sizin için güvenilir bir öğütçüyüm"
 (Â'raf, 68)
 Fakat Allah Elçilerinden sonra gelen kuşaklar vahyin manasını bozduklarından dolayı Kur'an ehli muvahhidler  Kur'an'ın bağlam ve bütünlüğü, Kur'an'ın kendi içindeki  çözümü, İlim ve hikmetinin üzerinde konuşmak zorunda kalıyorlar.
 Yoksa muvahhidler asla  Kur'an'a bir şey ekleyip bir şey çıkarıyor değiller.
 Muvahhidler sadece  indirilen vahyin  dışında insanları bağlayan bir şeyin olmadığını dile getiriyorlar.
 Hiçbir mezhepçi Kur'an ehli muvahhidlerin dine  bir şey eklediğini, din ve hüküm  olarak bir şey ortaya koyduklarını  iddia edemez.
 Fakat biz, mezhep âlimlerinin ve muhaddislerin Kur'an'ın dinini tamamen bozduklarını ve orijinal din diye birşey bırakmadıklarını  yüzlerce örnekte açık olarak ortaya koyuyoruz.
 Dolayısıyla Ehli sünnet ve Şia  âlimlerinin batıl dinlerine bakarak  müşrik olduklarını açık olarak ispat ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder